یک روز تاخیر بیبی زدم منفی بود 😔😔😔😔😔😔

۴ پاسخ

اگه پریود نشدی دو روز دیگ امتحان کن شاید لقاح دیر گرفته

پری میشی

چرا انقد زود می‌زنید حداقل بزارید ده روز بگذره

اگه منظم بودی باز تکرار کن یا ازمایش بده

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍼 مامان کنجد🍼 ۳ ماهگی