سونو اگر زمانش بیشتز از 40 الی 60 دقیقه بشه یا سونوی داپلر باشه باعث گرم شدن مایع آمنیوتیک میشه و ضرر داره در غیر این صورت ضرری نداره، کلا تایم کوتاه اشکالی نداره اگر به تجویز دکتره، خودتون الکی سونو نرید
نه ضرر نداره امواج فراصوته
واسه نی نی نه ولی بابای نی نی چرا ضرر داره
تو مطب خود دکتر
دکتر من گفت ضرر ندارع آخه من بعد انتی دوبارسونو شدم
نه عزیزم سونو اشعه نیس مثل رادیولوژی که ضرر داشته باشه
ضرر داره که ولی خب اگه مجبوری ودکتر میگه نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.