تیروئید واسه نی نی ضرر داره؟

۵ پاسخ

ن من سر دخترم داشتم قرص می‌خوردم الان سر پسرمم دارم باز قرص میخورم موقعی ضرر داره ک کنترل نکنی قرص نخوری

ن منم دارم قرص میخورم صبح ها قبل صبحانه باید زیر نظر دکتر باشید

من شنیدم اگه کنترل شده نباشه روی زردی و کاهش وزن جنین تاثیر میذاره

ن از سه ماهگی ب بعد نی نی خودش تیروئیدش کار میکنه حتی اگ کم کاری داشته باشی صدمه ای ب نی نی نمیخوره ولی خودت باید قرص بخوری ک تیروئیدت کنترل بشه

نه اگه کنترل بشه هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی
مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهان و ماه گل مامان ماهان و ماه گل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری