نه درسته وسط پاشه. دوستان شاید اشتباهی پاشو با چیز دیگه اشتباه گرفتن😐😅
الت تناسلیش مشخصه... وسط پاهاشه
من سونو ندیدم روم نشد بگم ولی گفپسر
شبیه سونوی دختر منه منم ان تی گفت پسر آنومالی گفت دختر قراره یه هفته دیگه برم ببینم کدومش درسته ،مال دختر منم خیلی بزرگ درومده
عزیزم رژیمتو نگفتی
اره ،ای جان،دولشو ببین،ماشالا پسرت تخم داره ها😁😁عزیییزم
اگ شک داری ب سنو برو ی جای دیگه تعیین جنسیتش چ دکتر های مریضی دیگه پیشش نرو ک به شک وادارت کنه
اینم دقیقا وسط پاشه ک برا شما عکس گرفته❤️
واسه نینی من این بود
نه بابا این که واسه یه مرد بزرگه😄
فکرنکنم انقدر بزرگ باشع الان
اره شاید مگه خودش دقیق بهت نگفت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.