خانمایی که تجربه پساری دارین خواهش میکنم تجربیاتتون بگید🙏

۲ پاسخ

سرکلاژ انجام بده اصلا نه درد داری نه چیزی حس میکنی من دوهفته انجام دادم ۳۰ام باید برم سونو ببینم چی جوری

منم یه هفته اس گذاشتم تا پنج روز درد مقعد لگن داشتم شدید البته هرمسی ی مدل خیلیا اصلا حسش نمیکنن وقتی میزارن بعد مدل مختلف دارن پساری ها 🥹تا ببینیم چی پیش میاد
طول سرویکست اومده پاییین؟

سوال های مرتبط

مامان اِما مامان اِما هفته بیستم بارداری