امکان نداره که درد نداشته باشی اما بدن. با بدن فرق داره یکی آستانه تحملش خوبه و میتونه و زود زایمان میکنه یکی نمیتونه و کشش نداره بیشتر اذیت میشه
من خودم زایمان طبیعی داشتم سر بچه اولم دومی ام میخوام طبیعی بیارم
زایمان طبیعی بعدش بلند میشی راه میری انگار نه انگار که زایمانی داشتی
زایمان طبیعی دردش قبل دنیا اومدن بچس
سزارین دردش بعد دنیا اومدن بچس
چی میخایی بدونی.ندونی به نظرم بهتره عزیزم
من ایپدورال شدم درد حس نکردم فقط فشار حس میکردم
ببین عزیزم اول اینکه ورزش پیاده روی تو ۲۶ هفته به بعد خیلی تاثیر داره کلاس رفتن اگه شرایطش داری چه بهتر
دوم اگه دردت خودش شروع بشه خیلی بهتره تا آمپول فشار
برای من با آمپول فشار بود آمپول که میزنن دردا خودش شروع میشه درد میپیچه تو کمر دلت اولش دیر به دیر دردا میگره بعد کم کم تایمش کم میشه باید روغن سیاه دونه یازیتون ماما خصوصی بگیری برات بماله کمرت دردش کمتر میشه تو تایمی که دردا میگیره باید نفس عمیق بکشی دم و بازدم برای من سخت ترین قسمتش معاینه کردن تو موقعی که دردا میگرفت بود وگرنه درد کمر دلم میتونستم ولی اینو سخت بود
من پریودیام دردش شدیدی دارم درد هامو میتونستم تحمل کنم امااپیدورال زدم نفهمیدم چیشد
من اپیدورال زدم توخواب و بیداری بودم کشیدنش بازوربیرون بخداهیچی نفهمیدم
فقط اطلاعاتتو ببر بالا عزیزم
نگیم بهتره😅😅😅
فقط ورزش لگن و تمرین تنفس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.