درد ساعت های آخر زایمان خیلی زیاده در حدی که میگفتم غلط کردم اما وقتی بچه اومد کامل برگشتم به تنظیمات کارخانه، انگار نه انگار که باردار بودم و زایمان کردم
من بچه اولمه انتخابم تا الان طبیعی بود ولی از وقتی تجربیات خاهرام و فامیل دوستم رو شنیدم نظرم عوص شده و سزارین میرم ب نظرات اینجا اکتفا نمیکنم چون همشون میگن عالی بوده گشاد نشدیم شکل ظاهریمون تعییر نکرده ولی تو واقعیت انگار جیزی دیگه هست
من طبیعی بودم با آمپول فشار کلان 2 3ساعت درد کشیدم بعد اون انگار ن انگار
ماما همرام خیلی کمکم کرد
بیمارستان مهر رفتم رسیدگی پرستاراش خیلی خوبه
من ک راضی بودم واقعا خوب ولی برای درد کمتر امپول بی حسی رو بزن دیگ خیلی خوب میشه
پدر ادم در میاد مردم زنده شد م
من درد طبیعی کشیدم آخری سزارین شدم به نظرم اصلا طبیعی خوب نیست گول نخور
خوب بود خداروشکر
من با وجودی ک اذیت شدم ولی میگم طبیعی
از هفته ۳۴ هم مرتب ورزش کردم بچه خیلی خوب اومده بود تو لگن
اولی سخت بود چون میخوردم و میخابیدم .. دومی عالیی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.