خانمایی که طبیعی زایمان کردین بیاین نظرتون بگید ببینم خوب بود یا نه

۹ پاسخ

درد ساعت های آخر زایمان خیلی زیاده در حدی که میگفتم غلط کردم اما وقتی بچه اومد کامل برگشتم به تنظیمات کارخانه، انگار نه انگار که باردار بودم و زایمان کردم

من بچه اولمه انتخابم تا الان طبیعی بود ولی از وقتی تجربیات خاهرام و فامیل دوستم رو شنیدم نظرم عوص شده و سزارین میرم ب نظرات اینجا اکتفا نمیکنم چون همشون میگن عالی بوده گشاد نشدیم شکل ظاهریمون تعییر نکرده ولی تو واقعیت انگار جیزی دیگه هست

من طبیعی بودم با آمپول فشار کلان 2 3ساعت درد کشیدم بعد اون انگار ن انگار
ماما همرام خیلی کمکم کرد
بیمارستان مهر رفتم رسیدگی پرستاراش خیلی خوبه

من ک راضی بودم واقعا خوب ولی برای درد کمتر امپول بی حسی رو بزن دیگ خیلی خوب میشه

پدر ادم در میاد مردم زنده شد م

من درد طبیعی کشیدم آخری سزارین شدم به نظرم اصلا طبیعی خوب نیست گول نخور

خوب بود خداروشکر

من با وجودی ک اذیت شدم ولی میگم طبیعی
از هفته ۳۴ هم مرتب ورزش کردم بچه خیلی خوب اومده بود تو لگن

اولی سخت بود چون میخوردم و میخابیدم .. دومی عالیی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری