۲۷ پاسخ

تو این شرایط شوهری که طلا بخره نعمته🥹🤣

اره دیگه خوبه منم شوهرم ۳ تا النگو برام خرید برا کادو زایمان واقعا تو این شرایط نباید بیشتر توقع کنی

عزیزم اولن که مبارکت باشه انشالله بیشترشون کنی دومن که این کارا ارزه میخواد که خداروشکر شوهر تو ارزه داره این کارا بلده حالا به هر حال یادش بوده بگیره هیچکس به اندازه من موقع زایمان اذیت نشد به مرگ رسیدم تا همین الانم هنوز نمیتونم درست بشینم رو بخیه هام از بس بخیه خوردم بعدشم خون ریزی کردم شدید بعدشم کم خون شدم 7روز تو زایشگاه بستری بودم هر روز سه کیسه خون وصل میکردن بعدم که مرخص شدم هیچ به هیچ یه دست گل ساده مصنوعی گرفت حتا نگفتم بعد یه چیز بهتر برات میگیرم ماهی 70میلیون حقوق میگیره ماهی 15میلیون قسط میده بقیشم میمونه همشم میگه پول ندارم پول نیست خرچ شدن

چرا کمه باید ۵ کبلو برات میخرید برو بندازشون 🤣🤣🤣

تشکر کن حسابی

ما که هیچی🤦

تو این شرایط شوهری که طلا بخره طلاس خواهر🤣🤣🤣🤣شوهرمن که چیزی نخرید❤️‍🩹

شوهر منم قول داده انگشتر برام بخره من همه چیز دارم فقط انگشتر ندارم، ولی دلم میخاد زودتر بگیره هی میگه امروز فردا

"باورت نمیشه بافتنی چقدر آسونه! 😎

کانال آموزش بافتنی ما، نقطه شروع تو برای یادگیریه. آموزش‌های ساده، کاربردی و کلی ایده ناب منتظرته.

همین الان عضو شو و اولین شاهکارت رو بباف! 🚀
لینک کانال اموزش رایگان بافتنی تاج

@baftnitaj

مبارکه عزیزم، به نظرم منم هر چیزی توی زمان خودش انجام بشه مزه داره

مبارکت باشه ایشالا خدا سایشو روسرت نگه داره عزیزم

خواهر برا من ک گوزم نخرید🤣🤣🤣کم چیه
البته خرج سزارینمو داد برام ی دنیا بود دستش دردنکنه😜🤣🤣

والا باید خوشحالم باشی من که میگه ندارم هیچی بگیرم گفتم گل بگیر لاقل میگه حیفه پول بدم گل خراب میشه 😔😔

منی که گل زایمانمم خودم خریدم که همسرم بیاره پیشم موقع زایمان🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂😂

منم النگو خرید برام البته هشت ماهم که بود گفتم تا خرج زایمان و مهمونیای بعدش نشده بگیر 😂

طبیعی بودی؟ یا سز؟؟؟ مبارکت😍😍😍

والا من الان باید طلاهامم بدم
شوهرجان میخوان ماشین بخرن
با این قیمتام تا قرون اخر قرار خرج بشه کادو هم بی کادو🤣.ولی می ارزه از بی ماشینی دربیایم.خسته شدم هرجا رفتیم خواستیم ماشین پدرشوهرم قرض کنیم یا اویزون شدن یا همش باد کردن چرا میرید بیرون

من یه شاخ گل هم نخرید.شوهرت رو بذار رو سر و حلوا حلوا کن

برو خداتو شکر کن که همونم برات خریده شوهر من که بایک گل جمعش کرد

شوهر من کادو های واسه من آوزده بودنن ازم گرفت‌ کادو پیشکش😑

من تا قبل ازبارداری کلی طلا داشتم همه رو فروختم واسه کادو زایمانم همسرم ۶ تا (قبل از زایمان ) و یه گوشواره حلقه گرفت ولی چون سزارین بودم انداختن دستم چون دوباره باید درمیاوردم .گذاشتم پیش مامانم ...الان منتظرم چهلمم تموم شده برم خونه مامانم بندازمشون ،😇 چقد شد اینا عزیزم

دست راست همسرت سر همسر من!!!!!!
بزارش رو سرت خوبه باز برایت خرید

ن عزیزم زیادم هستتتتت😂

برو خداتو شکر کن خریده واست من ک نه شوهر نه خانواده شوهر ب روی خودشون نیاوردن 😂

مبارکه عزیزم چقدر شد؟

مبارک باشه عزیزم😻

همینم شکر خدا کن تو این گرونی طلا

سوال های مرتبط