۷ پاسخ

من بیمه عمر کردم پاسارگاد از ماهی 200شروغ کردم

منم میخوام بیمه عمر بریزم سالی یکو خورده ایه در طی یسال پول یه دست لباس میشه درسته تورم هست ولی حداقلش اینه بعد یه سنی یه مقدار پول میاد دستش راحت

بیمه عمر میریزیم ولی اشتباهه ب نظرم
همون دول و طلا میگزفتیم خیلی بهتر بود

منم نمی‌دونم خوبه یا نه خیلی ها میگن با این تورم و گرونی ضرر هست موندم منم بیمه کنم یا نه

من بیمه عمر میریزم واسه دخترم

پسر من بیمه تامین اجتماعی داره زیر مجموعه خودمه .

لطفا همون پولی رو که برای بیمه ش می‌ریزی ،سکه پارسیان اینا بگیر بذار کنار

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی