تهران نیلو اول اسفند 8800دادم
قبل عید ۱۰ تومن حدود ۸ تومن بیمه تکمیلی داد
من ۱۱
من دادم ده میلیون و۴۰۰
۱۵میلیون
و بعضی جاها ۲۰
گرووووون حدود ۱۶تومن شنیدم
من اسفند ماهانجامدادم ۹ تومن شد
الان کهمیگن حدود ۱۴تومنه
من قبل عید ۹ میلیون دادم
شیراز نیلو ده تومن
حدود۸ تومن
شهر با شهر قیمت ها متفاوته از طرفی هفته شما بالاست چراالان دکترتون سلفری داده؟!
سلام من اسفند ۴۰۴ انجام دادم ۷میلیون ۵۰۰ شد .
اگر بیمه تکمیلی دارین که ۸۰ درصد بتون پس میدن .
بیمه ما ۶میلیون ۲۰۰ بهمون پرداخت کرد
بعد از عید فک کنم از ۱۴ملیونه
فهمیدی ب منم بگو عزیزم
ده میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.