سلام خانما آزمایش سلفری برای چی هست
هزینه اش چقده ؟

۴ پاسخ

من حدود یکماه پیش رفتم ۹تومن الان فک میکنم بیشتر شده باشه چون طبق دلاره

برای بررسی اختلالات کروموزومی هست
آزاد هست ۸۸۸۰
میتونید نامه بگیرید ببرید بیمه،اگه بیمه هستید ی درصدی از هزینه رو پس میدن

ازمایش ژنتیکه، کروموزومها بررسی میشه و جنسیتم بالطبع مشخص میشه، هزینش ۸۸۰۰ دادم

اگر مشکوک به ناهنجاری یا ازدواج فامیلی داشته باشین میفرستن در کل برای بررسی تخصصی تر و دقیق تره
هزینه ش هم آزاد هست و هیچ بیمه تکمیلی قبول نمیکنه حدودا ۹ تومن

سوال های مرتبط

مامان داریوش مامان داریوش ۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان عزیز دردونم💙💙 مامان عزیز دردونم💙💙 ۱۰ ماهگی