باید بری دکتر ژنتیک ،امینوسنتز انجام بدی.
توکل به خدا چیزی نیست. آمینو سنتز باید بدی عزیزم.
ناامید نشو. این سلفری هم خطا داره. فقط امینوسنتز کامل درسته. نگران نباش خدا بزرگه
باید آمینو سنتز بشی فکر کنم برای کروموزوم ۲۱ های ریسک شده ولی ازمایش میدی منفی میشه برای من هم همین بود
ریسک سندروم داون یکم بالاتر بوده احتمالا امنیوسنتز درخواست بدن،استرس نداشته باش عزیزم معمولا امنیوسنتز ریسک رو رد میکنه تو موارد نادر واقعیه
بچتون دختره
همش خوبه فقط یک گزینه هست که به دکتر نشون بدید زودتر
به دکترتون نشون بدین احتمالا بفرسته آمینو انشالله که مشکلی نیست
چرا سلفری دادین؟؟
سر در نمیارم انتی مشکل داشتی یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.