چند هفتگی سونو آنومالی بایدبرم؟

۷ پاسخ

من ۱۸هفته ۱روزم بود رفتم

من واسع ۱۸ هفته وقت داده

من خودم 18 هفته رفتم بنظرم بهترین کار برای اینکه تکون بخوره ک اذیت نشی خوردن شکلات کاکائویی تلخه

ولی من ۱۸دادم

۱۸تا۲۰

۱۸ هفته دو سه روز

۱۸ تا ۲۲ هفته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۷ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه 2 مامان معجزه 2 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری