سلام خانمااا
برای آنومالی چند هفتگی بایدبرم؟؟؟

۷ پاسخ

دکتر من گفت ۲۰ هفته برم دقیق تره ..

من ۱۷هفته و۵ روز رفتم همه چی اوکی بود

17 هفته و6 روز

۱۸ هفته و دو سه روز بهترین موقعه هست

۱۸هفته و۲روز رفتم

سلام 18هفته خوردی خوبه اما من 19هفته رفتم اوکی بود

من امروز رفتم ۱۷ هفته و دو روزم بود

سوال های مرتبط

مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان عاطی مامان مامان عاطی ۸ ماهگی
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی