سلام تو چند هفتگی میرن آنومالی

۷ پاسخ

من میخوام 18 هفته و چهار روز برم دیره؟🤔

من امروز انجام دادم عزیزم ۱۷ هفته و ۴ روزم

ببخشید انومالی ازمایش هم داره؟دکتر من ننوشته ولی توی ازمایش های روتین گهواره قبل انومالی یه ازمایش زده؟

۱۸ هفته بهترین تایمه

معمولا بهترین زمانش 18 هفته و 3 روزه

۱۸ تا ۲۱ هفته

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولوم مامان نی نی کوچولوم ۷ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامانی🍁 مامان مامانی🍁 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر عباس مامان امیر عباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ریهام💖🎀 مامان ریهام💖🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری