۱۰ پاسخ

۱۸هفته و ۱روز‌به بعد برو عالیه
تمام بدن جنین رو چک میکنن معده قلب مغز دست پا استخون پا و دست همه چیز

من دیشب رفتم تا دراز کشیدم گفت خابه
دوباره رفتم شام خوردم بستنی خوردم بازم خواب بود س بار رفتم
اخرشم گفت شنبه بیا
استرس گرفتم خطرناک ک نیست ؟؟😬

من هجده هفته همون روز نوشته برم

من ۱۷ هفته و سه روز رفتم

۱۸ هفته میگن خوبه

۱۸ هفته و ۳ روز

من 17 هفته یک روز بود رفتم

۱۸هفته زمان طلاییشه اما تا ۲۰هفته هم میشه بری همه وی رو نشون میده اجزای داخلی و تمام اسکلت بندی بچه و مغز و قلب و همه چی

۱۸ هفته تمام جنین بررسی میشه کلبه و قلب و....

انومالی۱۸هفته ب بعد
همچیو میگن دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیام👶🤰👼 مامان لیام👶🤰👼 ۷ ماهگی
مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسر (شاهان) مامان پسر (شاهان) ۲ ماهگی
مامان ماه کوچولو🌙 مامان ماه کوچولو🌙 ۴ ماهگی
مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 مامان ❤️🎁🌷🌷🌷 هفته هفتم بارداری