کسی ک pco هست نتیجه کیت کاذبه
وبه درد نخور
الکی دلتو به کیت خوش نکن
منم دیروز رفتم سونو گف فولیکول ندارع سایزش هم یکی هفت بود یک سه ونیم گف نمیگیرع و فلان یکم تنبلی داری اما ترشحات شدید تایم تخمک گزاری دارم ینی از چی میتونه باشه
کیت بخاطر LH مثبت میشه ولی ممکنه تخمک بالغ نشده باشه
بخاطر تنبلی تخمدانه نباید به کیت اعتماد کنی
کلا کسایی که تنبلی دارن نباید کیت بزنن چون درست در نمیاد
اسم کیت رو دقت کن، کیت تخمک گذاری، فقط درمورد آزاد شدن تخمک تفسیر میکنه نه فولیکول غالب، اندازه ی فولیکول فقط از طریق سونو مشخص میشه.❤️
فرفری تنبلی داری؟
شاید رشد کرده
از کجا میدونی فولیکول نداری؟
ایناها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.