خانما بنظرتون من ناخن گیر بگیرم یا سوهان برقی؟

۱۰ پاسخ

من سوهان برقی گرفتم از دیجی کالا
مارک لبتو
ولی انقدر ترسیدم باهاش ناخن بچه رو بگیرم که پسش دادم

ناخن گیر. سوهان چیه چوسی چوسی 😂

من دوتاشو گرفتم ببینم با کدوم راحتترم

من ناخن گیر گرفتم

من سوهان برقی ای گرفتم که پشتش ناخنگیر داره

تصویر

والا میگن سوهان برقی کارایی نداره
منم ناخن گیر میگیرم

سوهان برقی

من سوهان برقی گرفتم ولی هفته قبل یه ناخن گیر کوچیک هم گرفتم چون واسه روزای اول بهتره

من ناخن گیرگرفتم

ناخن گیر ساده بگیر

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان کیشمیش کوچولوها مامان کیشمیش کوچولوها ۱۴ ماهگی