۷ پاسخ

ازکجا تهیه کردین

اره من خریدم فقط سعی کن حریره بادام یا اردبرنج و موز بگیر
من سیب و ۷ غله گرفتم رفلاکس میده

چه لزومی داره به بچه بیسکویت بدی!!!!حالا یا خارجی یا ایرانی...انگار دکتر عباسیان بیسکویت خارجی هارو مراحلشو از نزدیک دیده که تایید میکنه وقتی میتونی با مواد اولیه سالم خودت برای بچه ات غذا درست کنی چرا چیزای آماده میدی معلوم نیس توشون چیه

دکتر ب من گفت ساختار سرلاک ها فرقی نداره. فقط بیسکوییت کودک ترکیه که با شیر بز درست شده عالیه

منم نخریدم نمیدونم چجوریه اصلابخرم یا نه

نستله ایرانی ۴۰۰ شده

سوال منم هس

سوال های مرتبط