شاید بااااورت نشه اما جنسیت رو اسپرم مرد تعیین میکنه
وااااای خواهرم توروخدا از این حرفا نزنید...علم پزشکی میگه ژن تخمک یکیه و چپ و راست ندارههههههه...تو فک کن همین تخمک چپت از سمت راست آزاد بشه حالا چه فرقی کرده که روی جنسیت تاثیر بزاره؟ تخمک تخمکه و به هیچ وجه روی جنسیت تاثیر نداره...هرکی ام اینو یهت میگه باهاش علمی و منطقی صحبت کن..چیزی که روش مطالعه و آزمایش شده، نه یه نظر پوچ...هیچ تاثیری نداره خیالت راحت..این شوهرته که جنسیت تعیین میکنه
ربطی نداره جنسیت با مرده
دختر.
جنسیت با مرد هست ب ازادشدن تخمک ربط نداره
ربطی نداره بعذاز لقاحباید ببینی کدوم طرفت هست
دختر.
😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.