۴ پاسخ

من پارسال برای کیستم رفتم سونو دکتر سونوگرافی فکر کرد دارو مصرف میکنم برای بارداری بعد ازمایشمو نشون دادم دکترم گفت تو چهارتا فولیکول تخمک داری دوتا سمت راست دوتا چپ ینی احتمال دوقلوزاییت خیلی بالاست🫠😂

بسیار زیاد چون داروهای که به تنبلی ها میدن شدیدا تحریک میکنه تخمدان هارو و احتمالش زیاده

بله عزیزم

بله هیچ چیزی غیر ممکن نیست

سوال های مرتبط