چجوری از شیر بگیرم یک روش اسون‌بگین

۵ پاسخ

الان که زوده ولی گاهی آدم مجبور میشه، یهو قطع نکن به بچه استرس میده اول شیر شب قطع کن اگه شیرخشک میخوره تو شیشه بجای شیر شبا آب بده بخوره، روز هم تعداد ‌دفعات شیر کم کن بجاش آب و ابمیوه بده، خودم باید دارو مصرف کنم که با شیردهی تداخل داره ولی کم کم دارم قطع می‌کنم

تلخک هم بگیری بزنی سر سینه خوبه فلفل قرمز هم خوبه یا با ماژیک سیا کن

از عطاری صبر زرد بگییر خیس کن بزن به سینت خیلی تلخه یه بار که مک بزنه دیگه نمیاد سمتت بعد چسب برق بزن چون سیاه هست می ترسه دیگه خودش لباست مییکشه پایین
من اینجور ی از شیر گرفتم

چرا از الان؟
بچه تا دوسالگی ب شیر نیاز داره

زود نیست ؟

سوال های مرتبط