طبیعیه دست نزن بهش و حسابی مراقب باش
هممون جای این واکسن رو دستامون هس
دست نزن بعد از چند ماه فروکش میکنه
اصلا بهش دست نزن خودش خوب میشه
واکسن بدو تولد باید آبسه کنه بترکه جاش بمونه
بله ممنون از همتون عزیزان
طبیعیه نترس و خوشحال باشه نشون اینه سیستم ایمنی بدنش قویه دختر منم اینطور شد بردمش دکتر اینارو گفت فقط به هیج عنوان تحریکش نکن فشارش نده و اگه زیر بغلش مثله یه گرداای برجسته شد ببرش دکتر،اینم خودش میترکه و چرکش خالی میشه ،این دسته دخترمه بعد تقریبا پنج ماه خوب شده ولی هنوز گاهی یکم عفونته چرکه یا هرچی ازش بیرون میریزه
هی چرک میکنه خالی میشه تا وقتی خشک شه.
دستش نزن.طبیعیه
باید اینجوری بشه عزیزم طبیعیه
طبیعیه دست نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.