۴ پاسخ

به پهلو بخواب
دبدی خوب شد و دلت سفت نبود اوکی عه

خب اینه بزار جلوت شیو کن عزیزم خم نشو دیگ

و منی ک نمتونم ببینم اصلا موندم چ کنم

عزیزم دراز بکش استراحت کن

بازم این هفته ها یکم دید داره ادم بزور هفته ها اخر هیچیییی نمیبینی☹️

سوال های مرتبط