۸ پاسخ

سزارین میشه عزیزم ولی هنوز خیلی زوده. هفته ۳۸ وضعیت نی‌نی رو نهایی قلمداد می‌کنن و تصمیم بر نوع زایمان می‌گیرن.

بچت میچرخه واسه من ۴بار چرخید
عرضی بود بریچ بود سفال بود
دیگه الان قطعی سفال شده نمیچرخه

تا هفته اخر بچه می چرخه
از الان بهش فک نکن

جنین عرضی اصلا تو کانال زایمان قرار نمیگیره
قطعا سرارین اجباری میشه

سز میشی

سزارین

سزارین

سزارین البته هنوز زوده برا شما هفته اخر میچرخه

سوال های مرتبط