۱ پاسخ

سزارین تا ۳۸ اینا میشه بمونه .اگه دفع پروتئین باشه بستگی به مقدارش داره کم باشه کنترل میکنن و تا جایی ک بشه نگه میدارن

سوال های مرتبط