۵ پاسخ

من شنبه رفتم دكتر خودم سونو كرد گفت سفاليكه،بعد ديروز رفتم سونوي بيرون گفتن بريچ هستش،تو ٢ روز سريع پوزيشن عوض كرد😂😂

تا ۳۶ هفته

واسه من ک هنوز پرقدرت بریچه
دکتر گف ۳۶ هفته سونو میکنم اگه هنوز بریچ بود سزارین میشی
نمیدونم دیگه...بستگی ب فاز دکتر ها داره

نهایت تا ۳۶ ۳۷هفته میچرخه
اگر بچت بریچه از پاهه میچرخه نگران نباش
من تا۳۴هفته بریچ بود ۳۵هفته چرخید

تا لحظه اخر امکان چرخیدن هست

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان دنیز🩷 مامان دنیز🩷 روزهای ابتدایی تولد