گرم بزار عالیه دردشو کم میکنه.جای واکسنش هم سفت نمیشه
من اصلا کمپرس سرد نمیذارم فقط حوله گرم مرتب میذارم و قنداقش میکنم که خیلی پاشو تکون نده دردش بگیره اصلا سختش نمیشه
نذاری هم مشکلی پیش نمیاد
من اصلا نمیذارم دکترش گفت لازم نیست
منم سرد میزاشتم گریه میکرد کیسه اب گرم گذاشتم
کمپرس سرد و مستقیم نذار شوک بهشون وارد میشه دوره یه پارچه بپیچ یا از روی شلوارش بذار در حد ۲-۳ثانیه بذار وردار
شاید خیلی سرده باید درحد اب یخچال باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.