دکتر مغز و اعصاب میگیره. من یکسال پیش چه استرس و حملات عصبی ک نداشتم. دارو مصرف میکنم اسنترا و پرانول و ترانکوپین. اگ حالتون اوکی نیست حتما برین دکتر گاهی آدم نمیتونه حال خودشو خوب کنه نیاز به دارو داره. من انقد انرژیم خوب شده انقد باحوصله شدم انقد آرومم ک خودمم تعجب میکنم
دکتر مغز و اعصاب خودشم تو مطبش میگیره
دکتر مغز و اعصاب باید بری عزیزم
چرا میخای نوار مغز بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.