۴ پاسخ

دکتر مغز و اعصاب میگیره. من یکسال پیش چه استرس و حملات عصبی ک نداشتم. دارو مصرف میکنم اسنترا و پرانول و ترانکوپین. اگ حالتون اوکی نیست حتما برین دکتر گاهی آدم نمیتونه حال خودشو خوب کنه نیاز به دارو داره. من انقد انرژیم خوب شده انقد باحوصله شدم انقد آرومم ک خودمم تعجب میکنم

دکتر مغز و اعصاب خودشم تو مطبش میگیره

دکتر مغز و اعصاب باید بری عزیزم

چرا میخای نوار مغز بدی؟

سوال های مرتبط