۴ پاسخ

پسر منم هیچی نمیگه .دخترمم دید حرف زد

پسرمنم فقط ماما بابا گاگا ایی دیگه هیچی نمیگه
دکترش گفت از۲سالگی امگامیدم
نشد از۲سالونیم ببرگفتاردرمانی

پسرمن بجز آب من نه بح بح بابا دیگه هیچی نمیگه .پسراولمم دقیقا مث همین بود دونیم سالگی حرف زد الانم واسه این نگران نیستم چون دقیقا مث داداششه .چون سرپسراولم تا نوار مغزی بردم سالم بود

باهاش تمرین نمیکنی شاید...
من زیاد با دخترم حرف میزنم کلمه های آسون رو میگه ولی یه دخترخاله دارم بچش همسن نیهانه فقط میگه آآ هیچی دیگه نمیتونه بگه😅دکتر بهش گفته اگه تا 18ماهگی نتونست کلمه بگه ببره گفتار درمانی

سوال های مرتبط