۹ پاسخ

از فردا صبرت رو بذار رو ۱۰۰
و کاراشو با اشاره هاش انجام نده هی بگو چیکر کنم؟باز؟باز کنم؟بگو بااز
تی وی براش نذار از روبیکا و اینا کلیپ های گفتار درمانی که با شعر و اواز کلمه یاد میدن بذار

آهنگ های کودکانه هم خیلی خوبن،باهاشون بخون بگو بیا باهم بخونیم ،ان شاءالله که زودی با صدای قشنگش خوشحالت کنه

از هر فرصتی برا تکرار و تمرین استفاده کن،مخصوصا وقتی نفر سوم هم هست ازش بخواه کلمه ای که تو میگی رو تکرار کنه هربار تشویقش کن،بگو بچه ات هم بلده قراره اونم بگه فردا میگه،اگه شروع کرد بچه خیلیی تشویقش کن بهش اعتماد به نفس بده،از کلمات آسون شروع کن،مدام حرف بزن ،حتی میتونی حروف رو تکرار کنی،بگو من میگم آآآ تو بگو ببب و ....میشه آب بگو آب

عزیزم نمیخوام بیخودی دلداریت بدم که هنوز زوده و اینا. نه تو سن پسر شما الاقل پنج کلمه رو باید بگه. ببر دکترش براش امگا سه بنویسه خیلی ثاتیر داره و حتما ببر پیش یه گفتار درمان تا خیالت راحت باشه

پسرمنم دو سه کلمه مبگه

با بچه ات زیاد حرف بزن اجسامو‌نشون بده اسمشو بگو
هوش چین بگیر باهاش کاررکن اعضای بدن از ساده ها شروع کنید بهش بگیر

دختر منم همینه همه چیز رو متوجه میشه و با اشاره منظور ش رو میرسونه ولی خیلی حرف نمیزنه حرف هر وقت خودش بخواد منم باهاش تو غالب بازی بهش یاد میدم ولی فایده نداره
نگرانی خودمون یه طرف هر اطرافیان هم یه طرف
البته من از دکتر مغز و اعصابش پرسیدم گفت همین چند کلمه میگه کافیه تا 2 سالگی فرصت داره

نه عزیزم شما مامان بدی نیستی فقط یه مامان بی تجربه هستی مثل همه مامان اولی ها. شما بهترین مادر برا پسرتون هستید.الآنم خیلی خوبه که متوجه شدی . اوج حرف زدن بچه بین دو تا سه سالگی هست . اولین کار اینه نذار تلویزیون ببینه. بعد هر وقت هرچیز خواست اول اسمش رو چندبار بگو بعد بهش بده.

دخترمنم همسن ابوالفضل چیزی نمیگه اسم داداشش ابوالفضل میگه اب ه

سوال های مرتبط