۳ پاسخ

بیمم دی هست ملکوتی قرارداد مستقیم هیچی ازم‌نمیگیره

ملکوتی آنومالی ۲۴۱۱ شد با بیمه تامین بدون تکمیلی. دوشنبه رفتم

محمدی و ملکوتی فاکتور بقیه نمیدونم... ولی اکثرا الان فاکتور نمیدن میگن به بیمه اعتبار نیست پولمون نمیده

سوال های مرتبط