سلام دوستان کدام سرلاک خوبه برای وزن گیری

۵ پاسخ

من گندم خرما. گندم میوه میدم

گندم خرما شنیدم

میگن گندمو خرما و گندمو موز

خوشمزه است حریره بادوم طمع بادوم داره؟؟؟ من تاحالا نخریدم دلم میخواست گندم موز بگیرم دودل شدم

حریره بادام.

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان یاسین وماهلین مامان یاسین وماهلین ۱ سالگی