وای بدنم جقدر داغه اتگار تب دارم از چیه بچه ها

۳ پاسخ

فک میکنم جنسیت بچه پسره برای اونه شاید

منم خیلی داغ میشه اگر تب سنج داری توخونه تبت بگیر اگر بالاتر از ۳۷نیست طبیعی
من از ۱۴هفته همش داغ میشم مخصوصا پاهام 😥

برو دکتر تب نداشته باشی

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری