۴ پاسخ

اره من خیلی راضی ام هم دل درد نداره هم رفلاکسش کم تر شده

اره فقط رفلاکس میاره

من راضی نبودم

اره برا بچه من جواب داده

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی