منم نه دو ماهگی نه ۴ ماهگی نزاشتم،اتفاقا وقتی خواستم یکم بزارم گریه کرد
حتما بذار چون هم کمک میکنه جاش درد نگیره هم سفت و متورم نشه هم چون خنکه کمک میکنه تب نکنه
فردا هم گرم بذار
آدم هرکاری برای راحتی بچش بکنه حتی اگه از نظر دیگران اضافه کاری باشه بازم کمه تازه خیال خود آدم راحت تر میشه
من نه سردگذاشتم نه گرم فقط روی جای واکسنش قطره استامینوفن میریختم اصلا هم اذیت نشد
منم دوماهگی زدم کلا ن گرم گذاشتم نه سرد
نزار من نذاشتم
نزار گرم بزار فقط منم نزاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.