سلام دوستان شکم من برای ۲۹ هفته خیلی کوچیک ؟ 😑

۱۰ پاسخ

منم تا الان شکمم بزرگ نشده 🥴

نه عزیزم خوبه ماشاءالله
خدا نگهش داره

عزیزم چون ماشاالله پایین تنه تپلی دارین شکمتون نشون نمیده وگرنه شکمتون خیلی خوبه

مال منم همینقده هر جا میرم یجوری با تعجب میگن چرا شگم ندارررری میترسم بچه وزنش کم باشه

شکم من الان یکم از این کوچیک تره😅🙈

خوبه ک

والا شکم من تو 33 هفته همینه🤦🏻‍♀️

خوبه شکمت

اخه مطب میرم یا هرجا شکمم نسبت ب بقیه باردارا خیلی کمتر

اینجوریه

تصویر

سوال های مرتبط