من ۲۵ هفته، ۳۱ بودم
نمیدونم خوبه یا نه هنوز نرفتم دکتر 🥲🤦🏻♀️
برای من ۳۰هفته یهو شد۲۵ استراحت مطلق دکترم داد
سونو واژینال یا شکمی دادی
اخه بنظر خودم کمه با توجه به طول سرویکس بقیه ،ولی دکترم گفت طبیعیه تو هفته شما
مواظب باش منم ۲۸بودم یدفعه افت کرد با فانلینگ
خیلی استراحت کن
عزیزم از دکترتون بپرسین اینجا بهتون استرس میدن الکی سوال نکنین از کسی که تخصصشو داره سوال کنین نگرانم نباشید چیز نگران کننده ای نیست نهایتا باید استراحت کنید
شما دکترتون بهتون گفت ک سرویکس هم چک کنین یا خوده دکتر سونو بهتون گفت
من دیروز رفتم واژینال ۳۴بود تو هفته ۲۸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.