لطفا یه شامپوی خوب برای دخترم معرفی میکنید؟

۱۰ پاسخ

سینره استفاده میکنم راضیم

بین خارجیا چیکو ایرانیا پینو من راضی یودم

بی بی کوکول

ایروکس

من سابقا جانسون استفاده می‌کردم عالی بود ولی دیگه پیداش نکردم
دکترش گفت بی بی فرست فومی براش خریدم
برای پی پی شستن هم پینو براش میزنم
اخه بزرگ شدن پی پی رو فقط آب بشوری بوش میمونه گلاب به روتون
حالا باز ببرم دکتر ببینم چی برای موهاش تجویز میکنه

بی بی فرست

اگه خارجی بتونی بخری که عالیه، ما بودجمون به خارجی نمیرسه، ولی بین ایرانی ها اکثرا تست کردم.
از نظر اینکه نه چشم خیلی میسوزنه نه موهارو خیلی خشک میکنه، شامپو گلرنک خرسی، بوی نارگیل هم میده

چیکو من استفاده می‌کنم از اول خیلی راضیم

من از اکتیو استفاده میکنم

از همه بهتر بی بی کوکول
داو هم‌خوبه ولی نه به اندازه اون

سوال های مرتبط