من کتابش خوندم گفته بود روزای آخر و اول و وسط ماه قمری نباید رابطه باشه قمر درعقرب و چهارشنبه هم خوب نیس دقیقا روز تخمکگذاری تو این روزا هست و دین اسلام گفته که اگه همسرت اومد سراغت باید نیازش رفع کنی اگه نکنی گناهه الان باید چه کنیم
صبر کنیم یا رابطه انجام بدیم چون اگه انجام ندیم هم از طرفی گناهه اگه هم تو این روزا انجام بدیم ضرر داره
😐😐🤔🤔🤔
ماه سوم رو میشه بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.