همیشه موقع شستن نمک بزن یکم خیس بخوره بعد آبکش کن
حالام که خوردی اشکال نداره پروتئین داره😉
چرا پس من خواستم بخورم بهم گفتن بده واسه اوایل بارداری☹️
عب نداره کرمم توت خورده دیگه🤣
اشکال نداره جایه حلال نرفته ماهم زیادخوردیم خخخخ
توت با طعم گوشت 😂 خوردی دیگه اشکال نداره به بقیش دقت کن
حالا هی بگید مشکی بهتر از قرمزه قرمز نه کرم داره و مزش هم خوشمزه تره با نمککک🥲🤤
بقیششمممم بخور 😂😂😂😂
نشستی مگه؟؟؟؟
چون پنهانی خوردی به ما ندادی خدا پرش کرد کرم 😂😂
تو روحت دختر🫠🫠
گوشت بشه به تنت😂😂😂😂
خدا برا کسی نخواد😅 چقدرم زود متوجه شدی😃
عالیه
الان دیگه از توت سفیدم بدم میاد😂😂😂😂
نشستی؟
اشکال نداره بچه با کرما بازی میکنه
سر منم اومد این بلا😁😅از اون موقع به بعد قرمزاشو میکنم میخورم
شاید همشون کرم نداشتن توفقط چند تا دیدی
اشکال نداره دیگه خوردی فدای سرت
🫠🫠🫠
چه پروتئینی اخه همه میگن پروتئین🤢🤢
این کرما کثیف نیستن که😂
ولی خب بشور
خخخخ نوش جونت عیب ندارع کرم میوه اس بی خطره و پر از پروتئین
اشکال نداره حالا که خوردی انشالله که چیزی نی ولی همیشه قبلش قشنگ بشور
من شوهرم وقتی توت سیاه میاره میگم چن بار بشوره بعد میخورم میکروبش بیشتره ی چیزی بخور که بعد دل درد نشی
همشون کهکرم نداده نداره داره؟؟😂
من هر بار از این توتا میخورم میگفتم بیمارستان حساسیت دارم
همین کرما خوشمزش میکنن😂😂
به جای منم بخور😍😍😍😍
هیچی نمیشه
اونا هم توت خوردن ،تو شکمشون توت هست تازه همش گوشتن پر از پروتئین😂😂😂🤣🤣🤣
وای دلم خاست
اشکال نداره دیگه حالا ک خوردی دلتو پاک بگیر
نمیشه کاریش کرد هیچی نمیشه 😂🤦♀️
اشکال نداره من یه عالم توت سفید اینجوری خوردم 😂
توت پروتئین دار 😅😅😉😉
کرمم گوشته پروتینه😷😷😭😭😭😭😂😂
نوش جان😂عیب نداره دفع میشه😂
نشستیشون🥴🥴🥴🥴🥴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.