۳۷ پاسخ

همیشه موقع شستن نمک بزن یکم خیس بخوره بعد آبکش کن
حالام که خوردی اشکال نداره پروتئین داره😉

چرا پس من خواستم بخورم بهم گفتن بده واسه اوایل بارداری☹️

عب نداره کرمم توت خورده دیگه🤣

اشکال نداره جایه حلال نرفته ماهم زیادخوردیم خخخخ

توت با طعم گوشت 😂 خوردی دیگه اشکال نداره به بقیش دقت کن

حالا هی بگید مشکی بهتر از قرمزه قرمز نه کرم داره و مزش هم خوشمزه تره با نمککک🥲🤤

بقیششمممم بخور 😂😂😂😂

نشستی مگه؟؟؟؟

چون پنهانی خوردی به ما ندادی خدا پرش کرد کرم 😂😂

تو روحت دختر🫠🫠

گوشت بشه به تنت😂😂😂😂

خدا برا کسی نخواد😅 چقدرم زود متوجه شدی😃

عالیه
الان دیگه از توت سفیدم بدم میاد😂😂😂😂

نشستی؟

اشکال نداره بچه با کرما بازی میکنه

سر منم اومد این بلا😁😅از اون موقع به بعد قرمزاشو میکنم میخورم

شاید همشون کرم نداشتن تو‌فقط چند تا دیدی

اشکال نداره دیگه خوردی فدای سرت

🫠🫠🫠

چه پروتئینی اخه همه میگن پروتئین🤢🤢

این کرما کثیف نیستن که😂
ولی خب بشور

خخخخ نوش جونت عیب ندارع کرم میوه اس بی خطره و پر از پروتئین

اشکال نداره حالا که خوردی انشالله که چیزی نی ولی همیشه قبلش قشنگ بشور
من شوهرم وقتی توت سیاه میاره میگم چن بار بشوره بعد میخورم میکروبش بیشتره ی چیزی بخور که بعد دل درد نشی

همشون که‌کرم نداده نداره داره؟؟😂

من هر بار از این توتا میخورم میگفتم بیمارستان حساسیت دارم

همین کرما خوشمزش میکنن😂😂

به جای منم بخور😍😍😍😍

هیچی نمیشه

اونا هم توت خوردن ،تو شکمشون توت هست تازه همش گوشتن پر از پروتئین😂😂😂🤣🤣🤣

وای دلم خاست

اشکال نداره دیگه حالا ک خوردی دلتو پاک بگیر

نمیشه کاریش کرد هیچی نمیشه 😂🤦‍♀️

اشکال نداره من یه عالم توت سفید اینجوری خوردم 😂

توت پروتئین دار 😅😅😉😉

کرمم گوشته پروتینه😷😷😭😭😭😭😂😂

نوش جان😂عیب نداره دفع میشه😂

نشستیشون🥴🥴🥴🥴🥴

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری