کسی شربت اشتها میده بچش ک‌جواب گرفته باشه

تصویر
۵ پاسخ

لیکو زینک بگیز

من شربت نئوزینک میدادم تا ششماهگی واقعا عالی بود کمبود وزن بدو‌تولد جبران کرد

شربت اشتها خیلی تاثیر نداره به نظر من زینک بخر یه دوره بهش بده مولتی ویتامنشم تغییر بده من مولتی پدیا بست میدم خیلی بهتر شده ولی یکم تلخ

سلام عزیزم میشه بهم درخاست بدین
اکانت قبلیم مسدود شده 🌹

من پسرم یکسالشه بردمش دکتر گفت زیر دوسال مجاز نیست
گفت همون مولتی ک ب بچه میدید خودش اشتها اوره

سوال های مرتبط

مامان همتا خانم مامان همتا خانم ۲ سالگی