۸ پاسخ

بیسکوییت ترد

منم خیلی گشنمههه
موندم چی بخورم

گشنه ام بابا دل شکسته ام بابا

خرما رو بزار روی بیسکویت خیلی خوشمزه

نون خشک رو روش پنیر کفیر بزن یه زیتون و گردو بذار روش خیلی خوبه میتونی گوجه گیلاسی هم بذاری
فرنی هم اگه دوست داری خوبه
پفیلا فیبر بالایی داره

سیب رو رنده کن گلاب هم اضافه کن بهش میشه فالوه سیب خیلی خوشمزس

سیب
نون خرما
چیزایی که سبک باشه فقط میتونی بخوری مثل منی توام

من که فقط میتونم سیب درختی بخورم

سوال های مرتبط

مامان نور زندگیم پسرم مامان نور زندگیم پسرم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان به امید الله مامان به امید الله هفته هفدهم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🫀 مامان هدیه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری