برامن شنبه ۲۶ هفته ۳۱ بود شکمی
واسه من از ان تی تا الان ۵'۲ کم شده
ان تی ۱۲ هفته ۳۱ بود
انومالی ۱۸ هفته ۳۰ بود
۲۶ هفته ۵'۲۸ بود
🥲
۲۰ دوقلو😭
من دیروز رفتم 30 بود البته شکمی
یه هفته پیش سونو دادم ۳۲بود باز این هفته سونو نوشت برام شده بود ۳۱
چرا دکتر من هی سونو مینویسه چک میکنه میگه داره میاد پایین
از 26 هفته دیگه طول سرویکس مهم نیست
۳۱
۳۲ این حدود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.