دکتر من گفت تا روزی ۵ بار طبیعیه عزیزم
فککنم رو هر بچه ای یه شیر خشک بسازه منم دارم گیگوز میدم فعلن راضیم ۲ ماهگی ببرم واس وزن معلوم میشه وزندهی چطوربوده چون اولش اپتامیل پرونوترا میدادم دل دردش کرد دیگه ندادم
نه ولی خیلی سنگینه مواظب باش اذیت نشه نی نیت
من اینو میدادم خوبم وزن گرفت قشنگ تپل میکنه بچه رو
من پسرم از نان وزن نگرفت ، دکترش بیومیل پلاس داد خیلی جواب بود ، تحقیق کن شیر خشکی ک وزندهی خوبی داری کالری بالایی داره ، بیشتر از همه از ایرانیا گیگوز و بیومیل کالری بالا دارن ، از خارجیا سیمیلاک
ن نیست من پسرم میدم شکمش کم کار میکنه روزی ی بار دیگه عوض کردم
من زیاد از نان خوشم نمیاد نان ای ار خورد اصلا وزن نمیداد من از گیگوز راضیم
عزیزم اول تا ۳ ماه بهش نان کامفورت بده بعد این بده
نه رژیمی نیست ولی من یه دخترم میدم وزن خوبی نگرفته
نه رژیمی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.