۵ پاسخ

خیلی تعریف ببلاک شنیدم هم طعم خوبی داره هم یبوست نمیکنه

بستگی به بچه ات داره من یک ماه اول ببلاک دادم همش یبس بود بعد نان خریدم بازم بهش نمی ساخت مدفوعش سیاه و بد بو بود
فقط اپتامیل بهش ساخت که الان میخوره

خیلی خوبه منم ببلاک میدم ولی دوس داشتم زیاد وزن بگیره دکتر گف اپتامیل بده

معمولا دکترا اپتامیل مینویسن یا سوپرامیل هم برا وزن دهی خوبه هم چون شیرش نزدیک به شیر مادره

خوبه برا داداشم تا ۶ ماه همین شیرخشک دکتر میداد

سوال های مرتبط