من همه چی میدم خودمونم بچه بودیم همه چی میخوردیم هیچیمونم نشد
عزیزم ببین خیلیا کلاس میزارن وای ما نمیدیم فلان چیزو داره و ... بخدا که میدن
مگه میشه بچه چیزی بخواد و تو اصلا ندی
منم میدم میخوره به قول شما چند وقت یکبار مقدار معقول
بچه باید همه چیز رو تست کنه
من خودمم مبخورمبچه هامم اهل خوراکی ان ...چون مخصوصا خودشون غذاخور هستن اگر بخاطر خوراکی غذانمیخوردن شاید کمتر میدادم یا منع میکردم ولی همیشه میخوریم
من ک میدم ولی کم
من همه چی بهش میدم فقط چیزی که بدونم ضرر داره کمتر میدم
اشکال نداره
من خونه براش نمیخرم اگه بیرون بریم ت جمع میخوره بیرون براش پفیلا میخرم دختر من تنها چیزایی ک بهش نمیدم نوشابه و دلستر با ترشی هس بقیه چیزا میخوره
بزار لذت ببره 🙂🥲
دختر من حساسیت داره به لبنیات اصلا نمیتونه بخوره حسرتش میمونه همیشه تو دلش😔😪
پسر من خیلی دوست داره پسر بزرگم میخره کوچیکه هم میبینه نمیشه ندم بهش میدم میخوره آخه خیلی دوست داره ولی سعی میکنم زیاد ندم گاهی بدم
دختر من خودش دوست ندار و نمیخوره اصلا
نه اشکال نداره
منم به پسرم خوراکیای مضر میدن! من نمیدم اطرافیان میدن گاهی منم زیاد گیر نمیدم
گاهی بدی اشکال نداره اما هرروز نده ب هرحال ضرر داره
وای عاشق اینام
من زیاد پفک نمخرم ولی خب بخرمم پسرم نمیخوره در حد یکی دوتا
منم میدم
منم گاهی بهش میدم میخوره
من یبار دادم همه جونش قرمز شد دیگ ندادم
کاش منم مثل شما انقدری ریلکس بودم
میتونی پفک ازسایت مهدیاربگیری من۱ کیلویی میگیرم خیلی هم خوبه
منم پسرم میخوره در حد کم ،چی توز چرخی
دختره من هم چیپس دوس داره هم پفک منعشم نمیکنم ب اندازه میدم
پسر منم خیلی دوست داره 🥴
منم میدمدرحدکم
نه عزیزم چه ایرادی داره، نوش جونش
ن بابا بده در حد کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.