بستگی ب وزن دنیا اومدن داره و این ک مثل ماه قبل نرمال وزن گرفته باشه کمتر از ماه قبلش نباشه
اضافه وزن داره فسقلی
البته اگه تپلی دوست داری خوبه
ولی مراقب باش تپلی تبدیل به چاقی نشه
ماشاالله، خدا حفظش کنه
زیاده. دختر منم ۷۸۰۰ هست دکتر دعوام کرد چاق شده😂
ماشالله عالیه
عالی عزیزم
زیاده تو این سن نهایت باید ۷ کیلو باشه
کمه🤣
عالیه ماشالا عزیزم پسرمن 6ماهگی 7کیلو بود
عالی ماشاءالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.