لطفااا راهنماییی
بچهههه پوشک شیرخشک

تصویر
۱۲ پاسخ

زنگ بزن

اره فقط زنگ

زنگ بزن مثل خودش ولی نرو، بهونتم بکن این که فصل ویروس و هزار مریضی هست ممکن ناقل باشیم، بچت نگیره ‌

مثل خودش بدخورد کن توام

فعلا یه زنگ‌بزن و احوالپرسی کن..بعدا ببین چی پیش میا

فقط زنگ‌بزن خیلی مودب و سنگین احوال بچه اش رو بپرس و قطع کن کنجکاوی هم‌نکن

عزیزم هیچ کس با محبت اونو توی زمان سختی کوچیک نمیشه بزرگی خودتو نشون میدی مخصوصا اینکه میگی خیلی آدم بدی هم نیست شاید به خاطر یه سری مشکلات که شاید با برادرش هم هست از هم دور شدین من بودم حتما زنگ میزدم

با هر کی مثل خودش رفتار کن ...

یه زنگ بزن ولی خونش نرو

تو هم فقط زنگ بزن

زنگی میزدم اره

بنظر من زنگ بزن ولی نرو
چون اونم نیومده

سوال های مرتبط