۸ پاسخ

به نظر من اونیکه برچسب زرد داره کیفیت نداره همون مدل قدیمیا بهتره

کانال داره جذبش بهتره نم نمیده

اونی که برچسب زده خیلی نرم نازک تر از قبلی هاس سایزش بزرگ تر بچه ادرار می‌کنه اصلا بو نمیده من مولفیکس میبستم یا مای بی بی قدیم بو میدادن اینسری از این مای بی بی برچسب زرد گرفتم خیلی راضی بودم

اون پوشکی ک‌نوار زرد داره یعنی سمت چپی جدید زده نازک تره‌وحذبش بیشترع
یه کوچولوهم سایزش بزرگ تر ا قبلی هاست

من همیشه مولفیکس میبستم ، یه باراتفاقی از زرده گرفتم گفتم خب مای بیبی هم بد نیست ، بگیریم ، دفعه های بعدی معمولی بود ، افتضاح ...

اونی که برچسب زرد روشه کانال داره، جذبش بهتره

سمت راست همون مدل قدیمی معمولیاس چپ کانال داره
من چپیو بیشتر دوس دارم

یکیش کانال داره

سوال های مرتبط

مامان پسر و فرشته ها مامان پسر و فرشته ها ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی